måndag 28 september 2009

Måndag!

Egentligen läggdags, men eftersom vi har passerat midnatt kan jag väl glatt påminna alla om att det äntligen är måndag. Fast själv är jag faktiskt ledig, så jag tänker inte gå upp om tre timmar för att se'n komma hem 15 timmar senare. Nej, den här månda'n är det sovmorgon som gäller.




Jag vet, ett till synes helt onödigt inlägg, men det finns i alla fall en person jag känner som kommer tolka budskapet med dagens inlägg. Hoppas du får en trevlig dag!

Och till er andra:
Om det slutar dyka upp inlägg efter onsdag morgon kan ni avskriva det som en dramatisk och våldsam.. err... arbetsolycka.


Nej, nog för den här gången. Ha're bra!

1 kommentar:

Be afraid, be very afraid sa...

FY F-N FÖR DIG!!!!Har du pimplat rosé nu igen? Inte nog med att du lämnar lappar på mitt skrivbord, nu hånar du mig på nätet också.