tisdag 30 juni 2009

Lika bra att passa på..

Vaknade 3:30 idag.. Klockan (dvs mobilen) var satt på väckning 4:20, så det var ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig (speciellt inte när jag kom isäng efter tio igår kväll). Efter en kvart bestämde jag mig för att det var lika bra att gå upp istället för att somna om och gå in i djupsömn och vara skittrött när man väl kom upp igen.

Så vad gör man med en halvtimme extra vid fyra på morgonen?
Tja, betala räkningarna måste man ju göra oavsett, så varför inte passa på? Så nu har jag betalat dem (och till och med valt att betala tre av de fyra återstående betalningarna för i år till CSN, dvs två för augusti och en för november). (Ja, de fick för sig att från och med i år skulle jag betala dubbelt så mycket som tidigare år, genom att dela upp det på två olika lån - jättekul!)


Vad mer kan man säga när man ändå håller på?
Har kommit två tredjedelar in i The Magician's Apprentice så det är knappt 200 sidor kvar, vilket väl betyder att jag lär läsa ut den på jobbet eller ikväll.

Jo, och så har jag lyckats med något exceptionellt: Jag har lyckats gå upp i vikt! (Jodå, det är en positiv sak, make no misstake!) Nu väger jag typ tre kilo mer än de senaste.. ehm.. åren?

On another note, jag har fem "gråa" glas från McDonald's.


Hmm, ja, det få räcka. Kan ta och göra mig klar för jobbet nu istället. Ha're bra!

Ps (kl 5:05). Blir att lämna jackan hemma idag - det är redan 18 grader varmt ute enligt min termometer jag köpte på Ica igår. Ds.

Inga kommentarer: