onsdag 10 juni 2009

Sola i Karlstad

Några dagar har passerat här i Karlstad. Solen lyser inte ständigt, men nog har jag utsatt mig för lite sol i alla fall. Har ju ingen dator här, så det blir ju automatiskt att an vistas lite mer ute. Det enda internet jag har just nu är i mobiltelefonen, så det får bli lite mindre bloggande, om ni ursäktar.

Verkar som om min kropp behöver ta igen sig lite. Två da'r i rad har det blivit tolv timmars sömn (om än med ett eller ett par korta uppvaknaden emellan). Det är ju inte normalt att en vuxen människa ska behöva sova så mycket. Nåja, det lär väl inte bli nå'n vana, direkt, men kanske jag ska se det som ett tecken på att jag borde äta nyttigare och kanske lite mer regelbundet (och några extra kilon skulle nog inte heller skada).

Nej, hade nog inte så mycket intressant att säga, och att skriva på mobilen är klart jobbigare än att sitta vid en dator..

Ha're bra!

1 kommentar:

ManEater sa...

Hoho.. Har du det bra?