onsdag 24 juni 2009

Pizza för somliga...

Hemskt väder idag. Varmt och jäkligt. Sol dessutom. Skönt att man sitter inomhus.. med två stora fönster mot söder och en AC som inte funkar. Fläktarna går varma. Ganska bokstavligt talat, för de rör bara runt varmluften lite.

Men nu är magen i alla fall nöjd. Beställde en panpizza med mozzarella, "oxfilé" (påminner mer om kebabkött i konsistensen), lök, skivade tomater och bearnaisesås. Kan väl inte påstå att det var den mest fantastiska pizzan jag ätit i mitt liv, men jag antar att man inte ska klaga; man kunde ju ha haft utgången mjölk med flingor som vissa andra, men jag tänker inte nämna några namn, eftersom någon (som förespråkar viss anonymitet) antagligen kommer komma ut och slå mig då (våldsam människa, men säg det inte högt!).


Nej, nu ska jag jobba vidare (det vill säga läsa vidare i The Magician's Aprenctice, men det är typ samma sak).

1 kommentar:

♥Johanna♥ sa...

Vart var det du jobbade nånstans?