fredag 21 augusti 2009

Watchmen

Fick hem Watchmen (på Blueray) igår, och dum som man är bestämmer man sig ju förstås för att se den samma kväll, trots att filmen är 2½ timme lång och man vet att det resulterar i för få timmars sömn. Men filmen var faktiskt bra. Storyn var okej, och lite annorlunda. Bildmässigt och ljudmässigt var det referensklass. (Kommer upp en resencion på systersidan så småningom där jag pratar mer om detta.)

Kanske en typisk killfilm (massvis med action osv) men för de av det motsatta könet har man slängt in en väldigt blå och väldigt naken Billy Crudup (jodå, hela han är blå, även de mer... privata regionerna).


Snart är det helg! Inte vad vid att man måste se fram emot helgen för att få vara ledig, men det ska bli riktigt skönt att få slappa lite ett par da'r..

Ha're bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte heller hunnit med vädret. Jag tog kofta på mig när det var kallt två dagar, sen tänkte ju jag att nu är det nog bäst att plocka fram jackan, nähe, då minsann blir det sol och varmt. Jaja...