torsdag 2 juli 2009

Nytt personbästa i alla fall..

Var i Haninge och spelade frisbeegolf med mina två bröder och den enes flickvän idag. Gick faktiskt helt okej. Helt nöjd är man kanske aldrig, men när man slår sitt personbästa med fyra kast (och därmed också min brors rekord med ett) och slutade på 73 kast, kan jag ju inte påstå att jag är missnöjd. (Min andra bror brukar inte spela så mycket, så han spelar bara mot sitt eget personbästa, vilket väl är så man ska göra egentligen..)

Men det var varmt idag! Helt galet! Solen var i och för sig inte uppe hela tiden, men det gjorde inte saken mycket bättre ändå.. Nåja, hellre en varm sommar än en kall sommar. (Vi har redan haft en kall försommar, så det räcker så!)

Nu är det nog läggdags - klockan står på 4:20 imorgon bitti, och några timmar sömn skulle nog inte skada.

Ha're bra!

Inga kommentarer: