tisdag 16 november 2010

It's alive!

IT'S ALIVE! IT'S ALIIIHAHAHA[insert evil laugh here]IVE!!
(Citat ur Frankenstein's Monster: Check!)

Så vad händer här? Bloggen dog och se'n återupplivades den av någon galen vetenskapsman? Tja, close enough, antar jag. Får se om jag kan lyckas hålla den vid liv den här gången...


Så vad ska man säga om de senaste... nästan elva månaderna som har passerat se'n jag sist skrev. Vad har jag haft för mig och så vidare?

Ja, jag har väl gjort det jag alltid gjort.. Gått runt och stört mig på att världen är full av idioter, slappat, jobbat, sovit för lite, irriterat mig på att SL lämnar bussfönster och tunnelbanedörrar öppna trots kallt väder, läst en massa böcker och köpt alldeles för mycket filmer från Discshop.

Se'n har det förstås skett lite saker i privatlivet, men då den här bloggen hitintills har hållit sig ganska anonym låter jag det förbli just det: privat. (Men som ledtråd har jag bytt ordval under bokstaven "s" i min info om mig själv.) Jag har också lyckats komma ur ett icke-fysiskt beroende, vilket har lett till att jag spenderar klart mycket mindre tid framför datorn hemma (ibland kan det gå dagar innan jag alls startar upp den).



Ja, det finns säkert massor med saker jag skulle kunna berätta, men det får räcka med en kort sammanfattning för den här gången. Just idag har jag inte mycket att säga. Sitter och jobbar och tycker att citatet "Working hard or hardly working" passar ypperligt bra in för stunden.


Ha're bra!

Inga kommentarer: