måndag 6 oktober 2014

Sömnlös

Vitsen med att lägga sig i tid är väl huvudsakligen för att man ska få den mängden sömn man behöver för att orka med morgondagen. Hur kommer det sig då att man alltid får extra svårt att somna när man faktiskt gör det och därmed somnar senare än om man hade gått och lagt sig en timme senare än man faktiskt gjorde. För mycket tankar som far runt just nu, antar jag...

(Steve sitter och skrattar, jag känner det...)

Hursomhelst, efter över tre timmar liggandes sömnlös, gick jag nu upp och satte mig vid datorn... och hamnade här. Dumt? Kanske... Men vet inte om jag hade somnat snabbare av att ligga kvar - kändes inte som om det var särskilt nära. Det kommer bli en låååååång morgondag.



Hade i alla fall en riktigt trevlig eftermiddag idag. Det var kul att se dig igen! Hoppas det inte behöver ta så lång tid tills nästa gång; trivdes jättebra i ditt sällskap. Hur jobbar du framöver? Vad tror du om en film kanske? Hör av dig! :)


Nej, ska nog göra ett nytt försök att få mig lite sömn innan telefonen väcker mig om några timmar.

Natti natti!

Inga kommentarer: