söndag 31 maj 2009

Så blev det...

Så blev det så till slut i alla fall. Ännu en blogg har skapats.

Varför?
Tja, varför inte? Har väl inte mycket mer intressant att säga än alla andra bloggare, men man ska ju göra det idag - blogga. Inte för att jag direkt är känd för att haka på alla jäkla trender som finns (kan inte tänka mig nå't mer fånigt än Twitting, till exempel - skaffa ett liv folk!) men ännu en (onödig?) blogg kan väl inte skada..


Men det är väl här jag ska vara positiv! Det är ju här jag ska få alla att förstå vilken otroligt intressant människa jag är, och att just min blogg måste vara sensationellt bra och rolig och så vidare. Men ni får nog ha lite tålamod. Alla tjusiga funktioner kommer nog komma lite efterhand; har ju precis börjat, så vet inte riktigt hur allting fungerar än. Det här är bara ett första utkast. Min lekstuga för att se om det här var något för mig, eller bara ett resultat av påtryckningar av andra som tycker att jag borde börja blogga. (Ja, det var det väl till viss del; i alla fall att det kom just nu, men jag har faktiskt funderat på det rätt länge.)

Nåja, nu tänkte jag prova att spara den här och se vad som händer och vad man se'n har för redigeringsmöjligheter, lägga till en räknare (man ska visst ha det), se om man kan göra nå't kul av layouten och så vidare...

1 kommentar:

ManEater sa...

Good morning.. =) Visst är livet som bloggare alldeles underbart..? =)